"We believe in challenging the impossible, because we believe that limits are set by perception."

ICMM is een commerciële startup die voornamelijk is ingericht om op een moderne, data-gedreven en innovatieve manier grenzeloos handel te drijven in goederen en diensten. Daarnaast vinden we voldoening in het helpen van ondernemers met het ontdekken van nieuwe invalshoeken en commerciële uitdagingen. 

Leo Hanhart: We zijn eigenlijk verkopers die een voorsprong proberen te behalen met behulp van data en data-managment.

Data_Analyse

Wat doen we nu precies?

ICMM is momenteel onder andere actief in het onderzoeken en aanleveren van nieuwe leads en (datadriven) invalshoeken voor bedrijven, en is uiteraard betrokken bij derde partijen verkoopuitdagingen. Tegen ongekend lage en eerlijke tarieven met tegelijkertijd een hoge kwaliteit. De Database van ICMM beschikt over 240,000 leads en schat in voor ieder commercieel bedrijf een groot aantal leads te kunnen leveren en met nieuwe inzagen te komen. Daarnaast zijn we met verschillende fabrikanten in gesprek met het idee dat wij hun producten en oplossingen internationaal gaan vertegenwoordigen. Verder zijn we betrokken bij derde partijen verkoopwerk. 

Waar is het verhaal begonnen?

ICMM’s eerste activiteit was het linken van buitenlandse mondkaphandelaren met Nederlandse verpleeghuizen. 
ICMM vond haar oorsprong in de coronacrisis waar het insprong op diverse behoeften. Toen de consumer-savings groeiden en daarbij de behoefte naar luxe producten in combinatie met een ongekende sterke euro, besloten we te participeren in handel van de hogere segment telefoons om zo op de stijgende behoefte en de tijdelijke prijsarbitrage die tussen werelddelen ontstond in te spelen.